21 juni 2018 door Marc Bozon
Clous Mode kiest voor het Nescafe concept
Opgericht in 1951 is Clous een winkel met grandeur. Toen de heer Joop Clous in 1947 al twee winkels voor lingerie had geopend (een in Overveen en een in Bloemendaal), bleef bij hem het verlangen een damesmodezaak te openen. In 1951 kreeg hij hiervoor ook de kans toen hij de winkel Fariek-Ariëns in ’s-Hertogenbosch kon overnemen. Al snel volgde de aankoop van het pand aan de Schapenmarkt te ’s-Hertogenbosch en de echte Clous modezaak was geboren.
In 1981, nu 30 jaar geleden nam zoon Peter Clous de zaak over van zijn vader. Hij zette met eigen beleid en voor eigen rekening de lijn voort die Clous was ingeslagen en zorgde ervoor dat de kwaliteit altijd hoog bleef. Ook slaagde hij erin om nog meer vestigingen te openen. In 1991 opende de vestiging in Eindhoven en in 1999 volgde ook Waalwijk. Zij zijn dan ook bijzonder trots en dankbaar voor alle mooie jaren, die ze als Clous al hebben mogen meemaken. En ze zijn van plan om met dit succesverhaal door te zetten! Want nog altijd biedt Clous een groot assortiment en uitstekende service.
Naast professionele modeadviseuses heeft Clous ook een speciaal atelier waar uw aankopen precies op maat worden gemaakt. Deze service zorgt ervoor dat u altijd optimaal tevreden bent met u kleding. Zo werkt Clous er hard aan om u altijd met plezier te laten slagen.
Zij hebben gekozen voor het Nescafe concept ten behoeve van de klanten en de eigen medewerkers.